Available jobs
1. Senior Costumer Experience Specialist – German Fluent / Working remote for German subsidiaries
Senior Costumer Experience Specialist – German Fluent
PMT/HPS/GCC
Faceți parte din echipa de gestionare a comenzilor (OMT) responsabilă pentru livrarea tuturor aspectelor legate de administrarea comenzii. Respectați procesele și verificarile de business pentru a oferi serviciul “cel mai bun” pentru clienți și îndeplinirea gestionării comenzilor.
– Rezervare cu success, în timp util și gestionarea ciclului de viață a tuturor comenzilor de produse
– Sustineti biroului local cu toate activitățile de administrare necesare
– Lucrați în conformitate cu orientările politicilor și proceselor globale
– Procesati comenzilor clientului în sistemul ERP
– Asigurați un control bun al documentelor
– Generați comenzi de vânzare standard; Comenzi de garanție; Comenzi RMA
– Deschiderea requisition-urilor (cererii) pieselor, materialelor, serviciilor
– Crearea / extensia de materiale necesare și menținerea listei de prețuri
– Urmați procesul de aprobare a creditului (inclusiv soluționarea litigiilor)
– Configurarea și gestionarea datelor de bază ale clienților
– Executați corecția prețurilor speciale aprobate
– Coordonarea primirii mărfurilor comenzilor la livrare și livrări externe
– Facilitati fluxul de comunicare între client și unitățile noastre ISC
– Activități logistice – coordonarea cu fabricile pentru aranjarea livrărilor
– Coordonarea cu depozitul pentru aranjarea livrărilor
– Urmăriți activitățile pentru facturarea clienților pentru a asigura un flux de numerar mai bun
– Expeditează (lucrează cu planificarea, producția, ingineria, producția, lanțul de aprovizionare și clientul)
– Rezolvarea problemelor logistice de ieșire și returnare
– Coordonarea facturii de cost din fabrică
– Facturarea clientului
– Executa note de credit pentru clienți
– Întreținerea urmăririi rapoartelor: rapoarte săptămânale, zilnice, lunare
– Sprijină managerul cu sarcini ad-hoc
– Facultate absolvita
– Fluent Limba Germana
– Experiență minimă preferată de 3 ani în domeniul
– Servicii Clienți, de preferință cu expertiză pe administrare de contracte
– Experiența de lucru într-o echipă multidisciplinară
– Dornic de a învăța și de a lucra într-o echipa in schimbare si dezvoltare
– Orientat spre client și acțiune
– Auto-motivat, cu bune abilități de comunicare
– Membru de echipă cu atitudini pozitive
– Abilități organizatorice dovedite
– Abilitatea de a interacționa cu o mare varietate de clienți din diferite țări
– Abilități interpersonale
– Bune abilitati de comunicare orală și scrisă
– Orice alte competențe lingvistice europene un plus
– Înțelege cât de diferite sunt diversele funcții specifice organizației si le corelează între ele
– Înțelege importanța sănătății și siguranței la locul de muncă
– Cunoașterea ERP – SAP, Siebel
– Abilități de a folosi aplicațiile Microsoft Office
2. Senior Costumer Experience Specialist – French Fluent / Working for French subsidiaries
Senior Costumer Experience Specialist – French Fluent
PMT/HPS/GCC
Faceți parte din echipa de gestionare a comenzilor (OMT) responsabilă pentru livrarea tuturor aspectelor legate de administrarea comenzii. Respectați procesele și verificarile de business pentru a oferi serviciul “cel mai bun” pentru clienți și îndeplinirea gestionării comenzilor.
– Rezervare cu success, în timp util și gestionarea ciclului de viață a tuturor comenzilor de produse
– Sustineti biroului local cu toate activitățile de administrare necesare
– Lucrați în conformitate cu orientările politicilor și proceselor globale
– Procesati comenzilor clientului în sistemul ERP
– Asigurați un control bun al documentelor
– Generați comenzi de vânzare standard; Comenzi de garanție; Comenzi RMA
– Deschiderea requisition-urilor (cererii) pieselor, materialelor, serviciilor
– Crearea / extensia de materiale necesare și menținerea listei de prețuri
– Urmați procesul de aprobare a creditului (inclusiv soluționarea litigiilor)
– Configurarea și gestionarea datelor de bază ale clienților
– Executați corecția prețurilor speciale aprobate
– Coordonarea primirii mărfurilor comenzilor la livrare și livrări externe
– Facilitati fluxul de comunicare între client și unitățile noastre ISC
– Activități logistice – coordonarea cu fabricile pentru aranjarea livrărilor
– Coordonarea cu depozitul pentru aranjarea livrărilor
– Urmăriți activitățile pentru facturarea clienților pentru a asigura un flux de numerar mai bun
– Expeditează (lucrează cu planificarea, producția, ingineria, producția, lanțul de aprovizionare și clientul)
– Rezolvarea problemelor logistice de ieșire și returnare
– Coordonarea facturii de cost din fabrică
– Facturarea clientului
– Executa note de credit pentru clienți
– Întreținerea urmăririi rapoartelor: rapoarte săptămânale, zilnice, lunare
– Sprijină managerul cu sarcini ad-hoc
– Facultate absolvita
– Fluent Limba Franceza
– Experiență minimă preferată de 3 ani în domeniul
– Servicii Clienți, de preferință cu expertiză pe administrare de contracte
– Experiența de lucru într-o echipă multidisciplinară
– Dornic de a învăța și de a lucra într-o echipa in schimbare si dezvoltare
– Orientat spre client și acțiune
– Auto-motivat, cu bune abilități de comunicare
– Membru de echipă cu atitudini pozitive
– Abilități organizatorice și dovedite
– Abilitatea de a interacționa cu o mare varietate de clienți din diferite țări
– Abilități interpersonale
– Bune abilitati de comunicare orală și scrisă
– Orice alte competențe lingvistice europene un plus
– Înțelege cât de diferite sunt diversele funcții specifice organizației si le corelează între ele
– Înțelege importanța sănătății și siguranței la locul de muncă
– Cunoașterea ERP – SAP, Siebel
– Abilități de a folosi aplicațiile Microsoft Office
Join a dynamic team!
We are looking for talented and motivated people to together attain our goal and invite you to explore the many opportunities and benefits of joining ASISOFT.