Join Us

Available jobs

1. Senior Costumer Experience Specialist – German Fluent / Working remote for German subsidiaries

Senior Costumer Experience Specialist – German Fluent

PMT/HPS/GCC

Faceți parte din echipa de gestionare a comenzilor (OMT) responsabilă pentru livrarea tuturor aspectelor legate de administrarea comenzii. Respectați procesele și verificarile de business pentru a oferi serviciul “cel mai bun” pentru clienți și îndeplinirea gestionării comenzilor.

– Rezervare cu success, în timp util și gestionarea ciclului de viață a tuturor comenzilor de produse
– Sustineti biroului local cu toate activitățile de administrare necesare
– Lucrați în conformitate cu orientările politicilor și proceselor globale
– Procesati comenzilor clientului în sistemul ERP
– Asigurați un control bun al documentelor
– Generați comenzi de vânzare standard; Comenzi de garanție; Comenzi RMA
– Deschiderea requisition-urilor (cererii) pieselor, materialelor, serviciilor
– Crearea / extensia de materiale necesare și menținerea listei de prețuri
– Urmați procesul de aprobare a creditului (inclusiv soluționarea litigiilor)
– Configurarea și gestionarea datelor de bază ale clienților
– Executați corecția prețurilor speciale aprobate
– Coordonarea primirii mărfurilor comenzilor la livrare și livrări externe
– Facilitati fluxul de comunicare între client și unitățile noastre ISC
– Activități logistice – coordonarea cu fabricile pentru aranjarea livrărilor
– Coordonarea cu depozitul pentru aranjarea livrărilor
– Urmăriți activitățile pentru facturarea clienților pentru a asigura un flux de numerar mai bun
– Expeditează (lucrează cu planificarea, producția, ingineria, producția, lanțul de aprovizionare și clientul)
– Rezolvarea problemelor logistice de ieșire și returnare
– Coordonarea facturii de cost din fabrică
– Facturarea clientului
– Executa note de credit pentru clienți
– Întreținerea urmăririi rapoartelor: rapoarte săptămânale, zilnice, lunare
– Sprijină managerul cu sarcini ad-hoc

– Facultate absolvita
Fluent Limba Germana
– Experiență minimă preferată de 3 ani în domeniul
– Servicii Clienți, de preferință cu expertiză pe administrare de contracte
– Experiența de lucru într-o echipă multidisciplinară
– Dornic de a învăța și de a lucra într-o echipa in schimbare si dezvoltare
– Orientat spre client și acțiune
– Auto-motivat, cu bune abilități de comunicare
– Membru de echipă cu atitudini pozitive
– Abilități organizatorice dovedite
– Abilitatea de a interacționa cu o mare varietate de clienți din diferite țări
– Abilități interpersonale
– Bune abilitati de comunicare orală și scrisă
– Orice alte competențe lingvistice europene un plus
– Înțelege cât de diferite sunt diversele funcții specifice organizației si le corelează între ele
– Înțelege importanța sănătății și siguranței la locul de muncă
– Cunoașterea ERP – SAP, Siebel
– Abilități de a folosi aplicațiile Microsoft Office

Apply for this job using the form in this page!

2. Senior Costumer Experience Specialist – French Fluent / Working for French subsidiaries

Senior Costumer Experience Specialist – French Fluent

PMT/HPS/GCC

Faceți parte din echipa de gestionare a comenzilor (OMT) responsabilă pentru livrarea tuturor aspectelor legate de administrarea comenzii. Respectați procesele și verificarile de business pentru a oferi serviciul “cel mai bun” pentru clienți și îndeplinirea gestionării comenzilor.

– Rezervare cu success, în timp util și gestionarea ciclului de viață a tuturor comenzilor de produse
– Sustineti biroului local cu toate activitățile de administrare necesare
– Lucrați în conformitate cu orientările politicilor și proceselor globale
– Procesati comenzilor clientului în sistemul ERP
– Asigurați un control bun al documentelor
– Generați comenzi de vânzare standard; Comenzi de garanție; Comenzi RMA
– Deschiderea requisition-urilor (cererii) pieselor, materialelor, serviciilor
– Crearea / extensia de materiale necesare și menținerea listei de prețuri
– Urmați procesul de aprobare a creditului (inclusiv soluționarea litigiilor)
– Configurarea și gestionarea datelor de bază ale clienților
– Executați corecția prețurilor speciale aprobate
– Coordonarea primirii mărfurilor comenzilor la livrare și livrări externe
– Facilitati fluxul de comunicare între client și unitățile noastre ISC
– Activități logistice – coordonarea cu fabricile pentru aranjarea livrărilor
– Coordonarea cu depozitul pentru aranjarea livrărilor
– Urmăriți activitățile pentru facturarea clienților pentru a asigura un flux de numerar mai bun
– Expeditează (lucrează cu planificarea, producția, ingineria, producția, lanțul de aprovizionare și clientul)
– Rezolvarea problemelor logistice de ieșire și returnare
– Coordonarea facturii de cost din fabrică
– Facturarea clientului
– Executa note de credit pentru clienți
– Întreținerea urmăririi rapoartelor: rapoarte săptămânale, zilnice, lunare
– Sprijină managerul cu sarcini ad-hoc

– Facultate absolvita
Fluent Limba Franceza
– Experiență minimă preferată de 3 ani în domeniul
– Servicii Clienți, de preferință cu expertiză pe administrare de contracte
– Experiența de lucru într-o echipă multidisciplinară
– Dornic de a învăța și de a lucra într-o echipa in schimbare si dezvoltare
– Orientat spre client și acțiune
– Auto-motivat, cu bune abilități de comunicare
– Membru de echipă cu atitudini pozitive
– Abilități organizatorice și dovedite
– Abilitatea de a interacționa cu o mare varietate de clienți din diferite țări
– Abilități interpersonale
– Bune abilitati de comunicare orală și scrisă
– Orice alte competențe lingvistice europene un plus
– Înțelege cât de diferite sunt diversele funcții specifice organizației si le corelează între ele
– Înțelege importanța sănătății și siguranței la locul de muncă
– Cunoașterea ERP – SAP, Siebel
– Abilități de a folosi aplicațiile Microsoft Office

Apply for this job using the form in this page!

Join a dynamic team!

We are looking for talented and motivated people to together attain our goal and invite you to explore the many opportunities and benefits of joining ASISOFT.

    1. Senior Costumer Experience Specialist – German Fluent
    2. Senior Costumer Experience Specialist – French Fluent
    I want to send my resume for future jobs
    Upload CV/Resume (pdf|docx|xls|txt)